Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Και τι θα πει πατρίδα;

Γεννήθηκες σε μία γεωγραφική περιοχή μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή, έμαθες να μιλάς σε μια γλώσσα και κληρονόμησες την πιο όμορφη χώρα του κόσμου, με νησιά, με βουνά, με παραλίες, με δένδρα, με καταράχτες, με ορυκτό πλούτο, με τεράστιο πολιτισμό. Πολιτισμό που δίνει στο λαό σου δόξα ανάμεσα στους λαούς σε ολο τον κόσμο.

Αυτήν την περιοχή, την τόσο πλούσια, που όλα αυτά τα χρόνια οι εχθροί εποφθαλμιούσαν, την κράτησαν με αίμα οι πρόγονοί σου, για να σου την παραδώσουν. Και μετά από κάθε μάχη, μετά από κάθε νίκη, διαπραγματεύονταν έναν χάρτη. Με σύνορα. Και την ονόμασαν Πατρίδα. Και σου κληρονόμησαν αυτήν την περιοχή, για να μπορείς να διαφεντεύεις τη ζωή σου εντός των ορίων της. Εντός της οποίας μπορείς να κατέχεις περιουσία. Κοντολογίς, το σπίτι σου.

Αυτό είναι η Πατρίδα σου. Αυτό είναι η Ελλάδα. Το σπίτι σου. Η κληρονομιά των προγόνων σου, που πούλησαν με αίμα για να διατηρήσουν αυτήν την Πατρίδα μέσα απο πολέμους, κατοχή, και σκλαβιά. Και σου την ΧΑΡΙΣΑΝ, σου την κληρονόμησαν. Εισαι ο νόμιμος κληρονόμος της περιουσίας αυτής.

Με κάποιον καταραμένο τρόπο σε επεισαν ότι η διατήρηση της Πατρίδας είναι καθήκον άλλου. Κι 
αδιαφορείς. Κοιμάσαι την ώρα που στην κλέβουν.

ΠΗΓΗ : http://pytheia.blogspot.com/

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος7:36 π.μ.

    Είναι ο χώρος που μπορούμε να διλέγουμε πως θα ζήσουμε να είμαστε ελεύθεροι μα πράττουμε, να μην πληρώνουμε "νοίκι" και κεφαλικό φόρο για τον τόπο που πιάνουμε πάνω στον πλανήτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7:48 π.μ.

    "Κι Όσο αγαπώ τήν πατρίδα μου δέν αγαπώ άλλο τίποτας. Νάρθη ένας νά μού ειπή ότι θά πάγη ομπρός ή πατρίδα, στέργομαι νά μού βγάλη καί τά δυό μου μάτια. Ότι άν είμαι στραβός, καί ή πατρίδα μου καλά, μέ θρέφει, Αν είναι ή πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια να χω, στραβός θανά είμαι. Οτι σ αύτείνη θά ζήσω,δέν έχω σκοπόν νά πάγω άλλου."

    ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Συμβάλλετε στην αλληλοενημέρωση των πολιτών. Πείτε μας τι γνωρίζετε και τι πιστεύετε