Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

Πως διαλέγω και ψηφίζω

- Θυμάμαι , θυμάμαι την Ιστορία του τόπου μου και την ιστορία μας σαν Λαός.

- Θυμάμαι την ιστορία των κομμάτων και μάλιστα αυτών που κυβέρνησαν μέχρι σήμερα τα τελευταία 38 χρόνια.

- Κάνω την δική μου έρευνα για τα κόμματα – όλα τα κόμματα - και δεν ρωτώ τον άλλο τι θα ψηφίσει για να τον μιμηθώ.

- Αναλαμβάνω τις ευθύνες μου σαν πολίτης.

- Βρίσκω μια στιγμή που είμαι ήρεμος ,θυμάμαι γεγονότα και κρίνω.

- Σκέφτομαι για το συμφέρον της κοινωνίας και όχι εγωκεντρικά.

- Σκέφτομαι και αποφασίζω με γνώμονα την γενική ευμάρεια της Ελληνικής κοινωνίας και της πατρίδας μου. Εκεί μέσα είμαι και εγώ.

- Ξεχνώ ποιος μου έταξε προσωπικά προνόμια. Αν υποφέρουν όλοι οι άλλοι υποφέρω και εγώ.

- Δεν ψηφίζω συγγενείς φίλους, κουμπάρους χωριανούς όταν εγώ βλέπω και κρίνω- πως έχουν λάθος θέσεις και επιλογές.

- Πηγαίνω και ψηφίζω και ψηφίζω υπεύθυνα. Η ψήφος μου είναι ΙΕΡΗ.

- Είμαι το Χτές το Τώρα και το Αύριο.

- Θυμάμαι το Χτές.

- Το Τώρα το έχασαν πάνω από 2.000 συμπολίτες μας που αυτοκτόνησαν (δολοφονήθηκαν) λόγω των Mνημονίων.

- Είναι στο χέρι μας, πως θα είμαστε εμείς Αύριο.

- Σήμερα ή θα σηκωθούμε σαν λαός ή θα υποδουλωθούμε.


ΠΗΓΑΙΝΩ ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΡΙΧΝΩ ΛΕΥΚΟ Η ΑΚΥΡΟ.


ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ


- Τώρα είναι η ώρα να σταθούμε ξανά ορθοί. Να κλείσουμε την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, να κλείσουμε τα αυτιά στις βρώμικες υποσχέσεις, στις εφιαλτικές - εγκληματικές φωνές.

- Οι δημο(σ)κόποι - επικοινωνιολόγοι και τα επιτελεία τους, είναι σπουδαγμένοι διαμορφωτές συνείδησης. Ό,τι βλέπουμε, είναι απάτη προεκλογική, ό,τι ακούμε, απλά είναι ψέμμα συνειδητό.

- Θα εμπιστευτούμε ξανά τους διαχρονικούς ψεύτες, τους κοινούς εγκληματίες, και γιατί; Θα γίνουμε συνεργοί στο Έγκλημα κατά των Ελλήνων; Στο Έγκλημα κατά της ανθρωπότητας;

  • Χρέος μας σήμερα είναι, να κλείσουμε τον δρόμο στη συμμορία του Γιώργου, του Βαγγέλη, του Αντώνη, του Λουκά και των παρατρεχάμενων. Το άκυρο, το λευκό, η αποχή, είναι μισή ψήφος στους εγκληματίες.

  • Τα λάθη είναι θανάσιμα. Να ενημερωθούμε και να ενημερώσουμε. Να κάνουμε τον αγώνα μας όπως καθένας μας τον καταλαβαίνει. Αλλά ο δρόμος για τον Έλληνα σήμερα, είναι πλέον μονόδρομος. Ψηφίζουμε αντιμνημονιακά.


Όχι στο νέο διχασμό


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συμβάλλετε στην αλληλοενημέρωση των πολιτών. Πείτε μας τι γνωρίζετε και τι πιστεύετε